קמפ סהרה חופשה קסומה בצפון ים המלח

כולם מדברים על גלמפינג. מה זה בכלל?

בשנים האחרונות הבאזז הגדול בעולם התיירות הוא גלמפינג. כולם מדברים על זה וכולם מספרים על זה, אבל מה זה בכלל גלמפינג? המילה גלמפינג נוצרה מהלחם של שתי מילים – Glamorous (מפואר) ו… קמפינג. כשמדברים על גלמפינג, מתכוונים לחופשת שטח משודרגת המשלבת את החוויה של לינה קרוב לאדמה, אבל במקום שק שינה תיהנו מאירוח במבנה או מאהל עם פינוקים כמו מיטה חמה, מזגן, שידות לילה, תאורה ואפילו חיבורי חשמל קבועים.

אם תמיד חלמתם להגשים את חלום הקמפינג אבל נרתעתם מכל ההתעסקות סביב העניין (כי בינינו, לא כולם רוצים לישון בשק שינה באמצע המדבר), גלמפינג הוא כנראה מה שאתם מחפשים. הטרנד הזה שהתחיל בכלל בשמורות הטבע והספארי של ארצות הברית ואפריקה, הלך וצבר תאוצה ולפני כמה שנים עשה עלייה לישראל. פה בארץ הוא התקבל בחום ואפשר גם לאלה שרוצים "ללכת בלי ולהרגיש עם", להבין מה זו חופשת שטח אמיתית – אבל נקייה ומפנקת, בלי להתלכלך.

גלמפינג – כל היתרונות בחופשה אחת

הקורונה שינתה לנו סדרי עולם בכל היבטי החיים, והפכה כמובן גם את עולם התיירות והנופש על פיו. בימים כאלה כשרבים מעדיפים להימנע מטיסות לחו"ל ומהתקהלות במקומות סגורים שאופיינית כל כך למלונות – חופשת גלמפינג מפנקת בשטח מציעה הזדמנות מצוינת להתאוורר, לנוח ולנפוש בטבע וליהנות מחוויה אחרת, מיוחדת ושונה מאשר בית מלון.

ובואו לא נשכח שהשנתיים האחרונות אילצו את כולנו להישאר הרבה יותר זמן בבית ממה שחשבנו או תכננו. בין אם מדובר על סגר או על בידוד, אחרי תקופה ארוכה כל כך ללא חופשה או נופש ראויים, הגוף והנפש פשוט צמאים לשטוף קצת את העיניים עם מראות חדשים ולטייל באוויר הפתוח והנעים.
לכן לא ממש מפתיע שרבים מעדיפים לנצל את הזמן הפנוי לחופשת גלמפינג המציעה המון יתרונות.

Glamping house

חוויית הגלמפינג מתאימה לזוגות המחפשים חופשה רומנטית מיוחדת בחיק הטבע, ומתאימה גם למשפחות המבקשות להתגבש יחד בחופשה לא קונבנציונלית המגרה את כל החושים. בנוסף, גלמפינג מתאים לכל מי שחי ונושם את הטבע והסביבה – אבל גם לכל מי שרוצה להתפנק ועדיין להרגיש מחובר לקרקע, לישון על מזרן משובח, וליהנות ממקלחת טובה בסוף יום עמוס טיולים והרפתקאות.

נופש בים המלח

אתרי גלמפינג הוקמו בישראל כבר לפני כמה שנים, אבל נופש בים המלח המשלב לינת גלמפינג הוא משהו חדש יחסית ומרענן בנוף התיירות המקומי. אחד המקומות שנפתחו ממש לאחרונה הוא קמפ סהרה – אתר גלמפינג ייחודי הממוקם בסמוך לחוף ביאנקיני, ובשונה מאתרים אחרים מציע לינה בכיפות גאודזיות. כיפה גאודזית היא מבנה המורכב ממשולשים שווי צלעות היוצרים יחד צורת כדור עגול, וזו כבר באמת חוויית לינה מיוחדת במינה.

הכיפות בקמפ סהרה בגודל של 30 מ"ר ומתאימות לאירוח משפחות, והן כוללות אבזור עשיר מהסטנדרט המקובל בעולם הגלמפינג: מיטות זוגיות (קינג סייז) עם מזרנים אורטופדיים, מצעים משובחים, מיזוג אוויר, פינת קפה ומקרר, שקעי חשמל וגופי תאורה. בנוסף, ישנה לכל כיפה גאודזית גינה מוצלת עם דשא ושולחן פיקניק מעץ כדי שתיהנו מפרטיות גם בחוץ.

הקמפ עצמו כולל עוד מגוון שירותים ומתקנים ההופכים את חופשת השטח שלכם לנעימה ומפנקת, גם עבור אלה שהמילה "שטח" קצת מרתיעה אותם: רצועת חוף יפהפייה במרחק הליכה עם בוץ מינרלי טבעי, מתחם שירותים ומקלחות גדול עם הפרדה לגברים ולנשים, נגישות מלאה לאנשים עם מוגבלויות, מתחם בישול משותף ומרוצף עם כיורים ומשטחי חיתוך, ספא עם מגוון טיפולים מרגיעים, בריכת פעוטות, ובר משקאות עם מוזיקת רקע.

מתאים גם לקרוואנים

יש כאלה שעבורם חופשת גלמפינג היא חוויה מתגלגלת ממקום למקום. אנחנו מדברים כמובן על קרוואנים, ממש כמו אלה שרואים בסרטים. אם אתם אוהבים לטייל ולנפוש בדרכים או גרים בקרוואן, יש לנו חדשות מצוינות עבורכם: קמפ סהרה מציע מקום מיוחד גם עבורכם, עם עמדות ייעודיות לקרוואנים הכוללות חיבורים קבועים למים וחשמל, גינה פרטית בגודל 16 מ"ר ותאורת אווירה נעימה.

אז עכשיו כשעשינו לכם היכרות עם חופשת גלמפינג, הגיע הזמן שתנסו אותה בעצמכם. אתם מוזמנים להתארח בכיפה גאודזית מרהיבה או לבוא עם הקרוואן שלכם ולחנות אצלנו בקמפ סהרה בים המלח. את הזמן הפנוי תוכלו לנצל למנוחה, אוכל וטיולים במגוון מסלולי הטיול והאטרקציות הרבות שממתינים לכם באזור.