קמפ סהרה חופשה קסומה בצפון ים המלח

חניון קרוואנים במתחם קמפ סהרה – ים המלח

חניון קרוואנים בים המלח | מתחם קמפ סהרה

מי מאיתנו לא ראה פעם בסרט זוג או משפחה בטיולים קרוואנים? תודו שזה עשה לכם חשק, אפילו קצת. יכולתם כבר לדמיין איך אתם מטיילים בתוך בית על גלגלים, חונים בחורשה יפה, מכינים ארוחה מפנקת במטבח מאובזר, נהנים מהטבע הירוק, מתעוררים עם ציוץ הציפורים וממשיכים אל עוד יום טיולים.

מאיפה בכלל התחיל שיגעון הקרוואנים? אם הייתה לנו מכונת זמן היינו צריכים לכוון אותה אל סוף המאה ה-19, אז התחילו הקרוואנים הראשונים את דרכם כמרכבות רתומות לסוסים. מרכבות אלו נחשבו מפוארות לשנים ההן, ובתקופת המערב הפרוע יכולתם למצוא בהן אנשי דת שנדדו מעיירה לעיירה והטיפו לתושבים המקומיים. בשנות ה-20 של המאה הקודמת, הקרוואנים התחילו לשנות צורה וייעוד ונעשה בהם שימוש תכוף יותר לצורכי תעשייה ברחבי קנדה וארה"ב.

קרוואנים בים המלח

כשתעשיית הרכב האמריקאית פרחה במהלך שנות ה-50 ותשתיות הכבישים הפכו רחבות, ארוכות ואיכותיות יותר, עלה בהתאם הביקוש לקרוואנים בקרב משפחות שביקשו להכיר את המדינה ולצאת לטיולים ארוכים על גלגלים. פרסומות רבות לקרוואנים הופיעו בקביעות במגזינים שונים, הדגמים הלכו והשתכללו עד שהפכו לבתים מתגלגלים מלאי סטייל, ובחלקם יכולתם למצוא גם חדר שינה עם מטבחון וחיבורי מים וחשמל.

חניוני קרוואנים בישראל

אבל אנחנו כאן בישראל, לא באירופה או בארה"ב, וכמו כל אופנה כמעט – גם הקרוואנים הגיעו אלינו באיחור ניכר של כמה עשורים. כבישים ממש לא חסרים אצלנו, אבל חניוני קרוואנים דווקא כן, והדבר מורגש ככל שהביקוש לטיולי קרוואנים הולך וגובר. אם יש לכם קרוואן פרטי או שכרתם אחד לטיול, בטח תשמחו להכיר את קמפ סהרה שנפתח לאחרונה בסמוך לחוף ביאנקיני בים המלח: הקמפ מציע חוויית נופש ייחודית לחובבי השטח שביניכם, הכוללת בין היתר חניון איכותי ומסודר ל-13 קרוואנים. 

מיקום החניון בסמוך לחוף ביאנקיני הופך אותו לבחירה מושלמת בכל טיול קרוואנים. הוא ממוקם במרחק נסיעה של 30 דקות מירושלים ושעה ורבע בלבד מתל אביב, ובכל חניית קרוואן תיהנו מחיבור קבוע למים ולחשמל, פינת ישיבה מוצלת ותאורת אווירה. ומה עוד מחכה לכם שם בקמפ?

חוף ים צמוד עם בוץ טבעי עשיר במינרלים; מתחם בישול משותף ומרוצף עם כיורים לשטיפת כלים, משטחי עבודה לחיתוך ירקות ועמדות ייעודיות למנגלים; ספא סהרה עם חדרי טיפולים ומבחר עיסויים; בריכת פעוטות עם משטחי דשא סינטטי, שמשיות וכסאות נוח, בר עם תפריט משקאות מגוון ומוזיקת רקע נעימה שתכניס אתכם לאווירה, ומתחם שירותים ומקלחות לגברים ולנשים בנפרד עם מים חמים 24/7. 

קמפ סהרה הוקם בחוף ביאנקיני המפורסם על ידי דרור דהן – בנה של דינה דגן בעלת כפר הנופש ביאנקיני – מתוך חזונו אישי, להעשיר את חוויית הקמפינג בישראל ולהרחיב אותה למחוזות חדשים ומפתיעים.